Rectificar és de savis

Eps!!, que encara sóc viu. Dic això perquè aquesta és la primera entrada d’ençà que vaig deixar el bloc en un estat zombie (a l’estil dels que surten a la sèrie The Walking Dead) allà pel mes de juny del 2012. Sé que no tinc perdó de Déu però és que entre la feina (encara sort que la conservo), l’altre bloc que gestiono sobre les meves curses (Marathon Man), una certa mandra i desmotivació i altres històries ha fet que, tot plegat, hagi deixat arraconat a l’armari la meva disfressa d'”Inquisidor contra les heretgies lingüístiques del català” durant tot aquest temps. I ara espero que ni que sigui puntualment, m’hi torni a posar. De fet, i si us he de ser sincer, no és que hagi deixat completament de banda el meu interès per contribuir a la bona salut gramatical del català en els àmbits que es toquen en aquest bloc (anuncis de botigues i comerços, cartelleria, propaganda, etc.) ja que de material recollit en tinc. L’únic que ha passat és que no he trobat mai el moment per posar-m’hi de nou. Fins avui.

El pretext per fer-ho ha estat haver trobat a la meva bústia un folletó de la cadena d’òptiques Andorrana, la qual ja va ser objecte d’anàlisi en les meves primeres entrades en aquest bloc (per exemple, en aquesta). Doncs bé, com es diu que rectificar és de savis, aquí us deixo dues imatges idèntiques però amb una lleugera i “sonora” diferència, a veure si la identifiqueu. M’agradaria pensar que el que jo vaig escriure al seu moment hi ha tingut alguna cosa a veure a l’hora d’incloure la rectificació, però tampoc serem tan pretenciosos i acceptarem altres possibilitats: casualitat, que l’impressor inclogués una lletra de més sense saber que s’havia de fer o fins i tot, que realment algú va estar-hi al cas i va dir: “eps, que aquí hi ha una falta d’ortografia”. En primer lloc teniu la imatge “errònia” i tot seguit la rectificada. Això sí, es mantenen les condicions de pagaments.

270845_2042250708972_1625471564_32016742_3831712_n2

img037

Bé, com no us vull atabalar ara amb les meves cabòries lingüístiques, oimés després de tants mesos, ho deixo aquí de moment amb el compromís que aquest deixi de ser, de mica en mica, un bloc zombie.

3 comentaris

Filed under Òptica

3 responses to “Rectificar és de savis

  1. Retroenllaç: Les eternes indecissions | Fartografia

  2. Retroenllaç: Balanç del 2013 | Fartografia

  3. Retroenllaç: Poder de convicció de Fartografia? | Fartografia

Deixa un comentari

